❝ Muslimah Rokes ❞
Home About Facebook Askfm Instagram follow
Terlalu Rindu






Qasidah Ya Rasulallah (Darul Hadis).

Ya Rasulallah.. aku rindukanmu.
Tolonglah hadir... di dalam mimpiku.
Sayunya hati, bila merindui..
Hatiku ini, tetap akan menanti.

Sirahmu Nabi, selalu menjadi
Penguat rinduku, kepadamu
Sungguh agung, dirimu Nabi
Layakkah aku untuk bertemu dengan dirimu..

Dengarkanlah, tangisan hatiku ini
Meraung rindu padamu Nabi
Alangkah indahnya, bila denganmu,
Kerna hatiku ini terlalu rindu.

Jika ditanya, apa yang ku ingin
Aku kan menjawabnya, ingin bersamamu
Walau seketika, ia bermakna
Terubat juga rinduku padamu.

Hatiku ini, hanya untukmu.
Mulia cinta ini, hanya kepadamu.
Bibirku ini, takkan berhenti
Melantunkan qasidah untukmu Nabi

About

❝ ما لنا مولًى سِوَى الله❞


P.s; entri dekat sini semua biasa je. Lebih pada coretan, curhat dan bebelan Adawiyah je rasanya aha. Sorry for the messy-random-thoughts here. Kalau ada yang salah minta tolong tegur supaya boleh diperbetulkan. Tau?Terima kasih!

Eh, oh ya! Doakan saya. Walaupun tak kenal ke tak rapat ke malu ke apa ke, doakanlah saya. Hehe, terima kasih! ^.^

Selamat membaca!
Tagboard
Leave your footprints, comments, critics and thoughts here, so that I can improve myself in a better life, InshaAllah :)
Credits
Layout by mymostloved, brushes and background.