❝ Muslimah Rokes ❞
Home About Facebook Askfm Instagram follow
Confession.

Soalan: 

Dia bagitau dia suka dekat kita, tapi kita anggap dia kawan,lebih selesa berkawan dengan dia. So kau akan cakap apa dekat dia?


Jawapan:

Goshhhh hahah aku selaluuuu kena camni 😂
Ended up dengan aku friendzone habis habisan dan aku akan pesan kat dia supaya tidak menaruh harapan dan cinta kepada aku sebab aku taknak melukai, dan aku pun taknak mencintai yang belum pasti. Aku akan suruh jugak dia fokus pada life dia, pada family dia, dan jangan stalk aku. Selalunya aku akan block atau remove from follower camtu.

Percayalah aku pun selalu overthink pasal ni, takut hati dia patah dll. Kesian la kena friendzone dengan crush en hahaha. Tapi memang nak tak nak memang aku terpaksa distance myself lah dengan dia, siapa suruh dia confess dengan takde plan nak masuk minang dalam masa terdekat? Hahah. Cuba kalau confess tu dengan niat yang bebetul nak terus bawak family ke kan, ha mungkin aku terima 😂

Aku takdela jual mahal, tapi sejenis yang realiti, taknak bermimpi di siang hari. Kalau bagitahu suka, dan kemudian expect aku terima dia dalam takde langkah yang serius, nak couple, bermain perasaan, memang taklah. Aku taknak main dengan perasaan. Aku taknak bazirkan masa dan tenaga. Sebab aku tahu, aku kalau dah start sayang seseorang, aku memang akan all out untuk orang tu. Semata sembang suka je buat apa, cer datang bawak family, bolehlah consider.

Kalau aku tak suka, aku akan cakap terus terang aku tak suka. Kalau aku anggap kawan pun, aku cakap terus terang. Dan aku pun yakin, even kalau aku anggap dia kawan je pun, tapi kalau dia serius dan aku nampak effort dia, slowly mesti aku jatuh hati jugak kat dia. Tapi dengan cara yang betullah, taknak main-main. Dah besar kan.

Ramai yang serius confess,
Tapi tak ramai yang serius nak menghalalkan.
Sekianz ✌🏻
About

❝ ما لنا مولًى سِوَى الله❞


P.s; entri dekat sini semua biasa je. Lebih pada coretan, curhat dan bebelan Adawiyah je rasanya aha. Sorry for the messy-random-thoughts here. Kalau ada yang salah minta tolong tegur supaya boleh diperbetulkan. Tau?Terima kasih!

Eh, oh ya! Doakan saya. Walaupun tak kenal ke tak rapat ke malu ke apa ke, doakanlah saya. Hehe, terima kasih! ^.^

Selamat membaca!
Tagboard
Leave your footprints, comments, critics and thoughts here, so that I can improve myself in a better life, InshaAllah :)
Credits
Layout by mymostloved, brushes and background.